Heb jij een grondige kennis van schoonmaakproducten en -technieken? Werk je graag binnen een team? Ben jij ordelijk en net? Lees dan snel verder!
Hieronder vind je een beknopte beschrijving van deze vacature. Raadpleeg de informatiebundel onderaan voor uitgebreide informatie.
Beknopte jobinhoud
Je maakt als schoonmaakhulp deel uit van het thema Ruimte, dienst Facilitaire ondersteuning en onderhoud gebouwen.
Team Schoonmaak staat in voor de dagelijkse reiniging van stadsgebouwen, administratieve gebouwen, scholen, kinderdagverblijven, enz. zodat klanten en stadsmedewerkers steeds beschikken over een nette en hygiënische omgeving.
Jouw belangrijkste uitdagingen:
- Je voert diverse schoonmaaktaken uit (zowel dagelijkse taken als taken in functie van verbouwingswerken, verhuizingen...) en dit indien nodig met behulp van schoonmaakmachines.
- Je staat in voor het grondig ontsmetten van sanitaire installaties en ruimtes of ruimtes waar bijzondere hygiëne vereist is (vb. vloeren in kinderdagverblijven).
- Je staat in voor het correct toepassen en onderhouden van het werkmateriaal.
Jij...
- hebt kennis van een breed assortiment schoonmaakproducten en schoonmaaktechnieken.
- volgt strikt en nauwkeurig jouw taken op, ook in hectische situaties.
- zet je samen met je collega’s in voor een aangename werksfeer en goede samenwerking om zo een optimale dienstverlening te garanderen.
- handelt loyaal en integer bij het uitvoeren van je taken en gedurende contact met burgers.
- stelt je flexibel op, zowel naar
- werkuren: Je bent beschikbaar om te werken tussen 6 uur en 15 uur. Occasioneel weekendwerk is mogelijk. Je kan deze job zowel deeltijds als voltijds uitoefenen.
- werklocatie: gebouwen van stad en OCMW Aalst, zoals het administratief centrum, Utopia, kinderdagverblijven, scholen, enz.
Stad Aalst...
- biedt je een gevarieerde job in een organisatie waar samenwerken, betrokkenheid, vertrouwen en klantgerichtheid centraal staan, want “Samen bergen verzetten, da’s klasse!”.
- legt een reserve aan voor de functie van schoonmaakhulp. De reserve kan aangesproken worden voor zowel contracten onbepaalde duur als bepaalde duur. Momenteel zijn er twee contracten onbepaalde duur en twee tijdelijke contracten voor 6 maanden beschikbaar. Een voltijdse of deeltijdse tewerkstelling, volgens jouw interesse, is bespreekbaar.
- biedt je een loon binnen weddeschaal E1-E3 (met een basisbrutowedde tussen 2 359,85 EUR/ maand en 2 932,04 EUR/ maand). Relevante anciënniteit komt in aanmerking, zowel uit de openbare sector, privésector of als zelfstandige. De door jou ingediende tewerkstellingsattesten worden onderzocht en vervolgens wordt de relevante anciënniteit bepaald.
- geeft je de kans om aan de slag te gaan in Groot – Aalst: gebouwen van stad en OCMW Aalst zoals het administratief centrum, Utopia, kinderdagverblijven, scholen, enz.
- vult jouw loon verder aan met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een fietspremie. Daarnaast voorzien we uiteraard alles wat je nodig hebt om jouw functie goed uit te oefenen (persoonlijke beschermingsmiddelen, …)
- biedt je een hospitalisatieverzekering aan vanaf de indiensttreding indien je als contractuele medewerker een contract van onbepaalde duur krijgt. Bij een contract van bepaalde duur, krijg je een hospitalisatieverzekering na 1 jaar.
- voorziet een aantrekkelijke verlofregeling, waarbij je onmiddellijk recht hebt op verlof.
- biedt een divers pakket aan voordelen, daar lees je hier alles over.
Maar hoe solliciteer je nu?
- Solliciteren doe je via de knop 'Solliciteer nu' waar je tot en met 7 januari 2025 een recent cv kan opladen.
- Een sollicitatie bestaat uit
- een verplichte infosessie, die plaatsvindt op 15 januari 2025 om 19u in LDC De Maretak - zaal Winter (Albrechtlaan 119, Aalst);
- een schriftelijk gedeelte, aansluitend op de infosessie op 15 januari 2025;
- een mondeling gedeelte op 21 januari 2025 (indien veel kandidaten ook op 22 januari 2025).
- Om je goed voor te bereiden op een sollicitatie bij stad Aalst, vind je hier de beste sollicitatietips.
Blijf je toch achter met vragen?
Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je tussen 9u en 17u contact opnemen met Isabelli Anisia Brantes, recruiter via 0479 43 37 02 of via jobs@aalst.be.
Voor meer informatie over jouw kandidatuur kan je tussen 9u en 17u terecht bij Shani Bisback, dossierbeheerder via 053 72 32 50 of via jobs@aalst.be.
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je tussen 9u en 17u contact opnemen met één van de verantwoordelijken:
- Martine Van Den Broeck via Martine.VanDenBroeck@aalst.be
- Els De Corte via ElsDecorte@aalst.be
Kunnen we deze pagina inhoudelijk nog verbeteren? Laat het ons gerust weten.