home-pagina
Grote Markt 3 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 93 00    
foto Thuis in de stad





Tekst onleesbaar?



contacteer de stad Aalst

vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Gezocht: animatoren vakantiespeelpleinwerking 
De stad Aalst zoekt gemotiveerde animatoren voor de speelpleinwerking!

TAKEN:
- Als animator op één van de stedelijke speelpleinwerkingen bezorg je de kinderen een onvergetelijke vakantie.
- Je begeleidt en animeert kinderen & jongeren van 3 tot 12 jaar.
- Je denkt mee aan de thema’s, inkleding en het spelaanbod.

PROFIEL:
- Je bent minstens 16 jaar;
- je hebt een attest ‘animator in het jeugdwerk’ en/of;
- je volgt een pedagogische opleiding en/of;
- je hebt relevante ervaring in het jeugdwerk;
- je kunt enthousiast kinderen en jongeren een hele dag boeien met spel en animatie;
- je houdt ervan om samen te werken met andere animatoren;
- je hebt zin voor verantwoordelijkheid en draagt zorg voor infrastructuur en materiaal.

AANBOD:
- een toffe gevarieerde vakantiejob
- verloning:

  • Vrijwilligers: 20,- EUR/dag
  • Stagiairs: 25;- EUR/dag
  • Animatoren: 32,- EUR/dag
  • Hoofdanimatoren: verloning volgens statuut jobstudent, ongeveer 90;- EUR/dag

- Je engageert je tijdens deze vakanties voor minstens één werkweek;
- ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
- bij het begin van de zomervakantie krijg je een thematische vorming en een inkledingssessie;
- tijdens het jaar kun je deelnemen aan enkele leuke ontspannings- en vormingsactiviteiten.

INTERESSE? Stel je dan onmiddellijk kandidaat:
speelpleinwerking@aalst.be

te contacteren dienstJeugd
Zwarte Zustersstraat 15 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
jeugd@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op donderdag 10 juli 2014

Vacature diensthoofd Mobiliteit en openbare werken 
De stad Aalst is op zoek naar een diensthoofd Mobiliteit en openbare werken.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie, ...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Contractueel/Statutair

Functieomschrijving

Het diensthoofd Mobiliteit en openbare werken rapporteert aan de directeur Mobiliteit en openbaar domein en geeft leiding aan 20 VTE.
Het diensthoofd staat in voor de realisatie van de strategische en operationele doelstellingen van deze dienst waaronder het garanderen van een goed beheer van het openbaar domein door een vlotte mobiliteit te verzekeren en door een accurate opvolging van alle uitbestede werken op het openbaar domein.

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over:
- een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
EN 
- drie jaar relevante beroepservaring in het werkdomein (mobiliteit en/of openbare werken) en/of in een leidinggevende functie

Bij de kandidatuurstelling voeg je een cv, een kopie van het gevraagde diploma én de bevraging naar motivatie gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst aan de hand van documenten de 3 jaar beroepsrelevante ervaring.

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 3 september 2014.

De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, bevraging naar motivatie, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.

Selectieprocedure

1. Assessment: tussen 15 en 24 september 2014 (afspraak in overleg)
2. Presentatie en interview: 1 oktober 2014 (uur wordt later meegedeeld)

Elk gedeelte is eliminerend.

Voor meer info: voorwaarden voor deelname aan de selectie

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 12 augustus 2014

Vacature diensthoofd Planning, stadsvernieuwing en wonen 
De stad zoekt een diensthoofd Planning, stadsvernieuwing en wonen.

Arbeidsvoorwaarden
- Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Statutair/contractueel

Functieomschrijving
Het diensthoofd Planning, stadsvernieuwing en wonen rapporteert aan de directeur Ruimtelijke ordening, wonen, economie en milieu en geeft leiding aan 20 VTE (6 VTE team planning & stadsvernieuwing en 14 VTE team wonen).
Het diensthoofd staat in voor de realisatie van de strategische en operationele doelstellingen van deze dienst waaronder het opzetten en vertalen van een overkoepelende ruimtelijke ontwikkelingsstrategie en bijdragen aan Aalst als zorgstad met specifieke aandacht voor het wonen en aandachtsgebieden.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over:
- Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
EN 
drie jaar relevante ervaring in het werkveld of drie jaar ervaring in een leidinggevende functie

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst aan de hand van documenten de 3 jaar beroepsrelevante of leidinggevende ervaring.

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 10 september 2014.
De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.

Selectieprocedure
1. Thuisopdracht: wordt verstuurd op 19 september, moet digitaal bezorgd worden ten laatste op 22 september, 23.59 uur
2. Assessment: tussen 6 oktober en 30 oktober 2014 (afspraak in overleg)
3. Presentatie en interview: 4 november 2014 (uur wordt later meegedeeld)

Elk gedeelte is eliminerend.

 

Voor meer info: voorwaarden voor deelname aan de selectie

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 20 augustus 2014

Vacature diensthoofd Samenleving en veiligheid 
De stad zoekt naar een diensthoofd Samenleving en veiligheid.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand,  afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Contractueel/statutair

Functieomschrijving

Het diensthoofd Samenleving en veiligheid rapporteert aan de directeur Leren, gezin en samenleving, werkt nauw samen met alle veiligheidsdiensten en geeft leiding aan 24 VTE.
De dienst bestaat uit 3 teams:
• team Integrale veiligheid
• team Gemeenschapswachten
• team Drughulpverlening (TRAJECT)

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over:

  • Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs 
    en
  • Drie jaar relevante werkervaring in de sector:
    - coördineren van projecten 
    of
    - leidinggeven 
    of
    - werkzaam zijn binnen de terreinen van de functiebeschrijving
    Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst aan de hand van documenten de 3 jaar beroepsrelevante ervaring.

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 3 september 2014.

De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.

Selectieprocedure

1. Schriftelijk gedeelte: 15 september 2014
2. Assessment: tussen 29 september en 10 oktober 2014 (afspraak in overleg)
3. Presentatie en interview: 22 oktober 2014 (uur wordt later meegedeeld)

Elk gedeelte is eliminerend. 


Voor meer info: voorwaarden van de selectie

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 34 69
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 12 augustus 2014

Vacature diensthoofd Toerisme en erfgoed 
De stad zoekt een diensthoofd Toerisme en erfgoed.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Statutair/contractueel

Functieomschrijving

Het diensthoofd Toerisme en erfgoed rapporteert aan de directeur Vrije tijd en geeft leiding aan 19 VTE. Het diensthoofd staat in voor de realisatie van de strategische en operationele doelstellingen van deze dienst waaronder het ontwikkelen van een klantgerichte visie op toerisme en erfgoed met als doel de uitstraling en geschiedenis van de stad Aalst te promoten op een innovatie manier.

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over: 

  • een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
    en
  • drie jaar relevante ervaring in de sector (toerisme of erfgoed of cultuur):
    ofwel een leidinggevende functie ofwel een functie met projectmatig werk

Bij de kandidaatstelling voeg je een kopie van het gevraagde diploma (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst aan de hand van documenten de 3 jaar beroepsrelevante ervaring.

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 3 september 2014.

De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.

Selectieprocedure

1. Thuisopdracht: wordt verstuurd op 10 september, moet digitaal bezorgd worden ten laatste op 17 september, 23.59 uur
2. Assessment: tussen 6 oktober en 30 oktober 2014 (afspraak in overleg)
3. Presentatie en interview: 7 november 2014 (uur wordt later meegedeeld)

Elk gedeelte is eliminerend.

 

Voor meer info: voorwaarden voor deelname aan de selectie

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 34 69
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 12 augustus 2014

Volg de stad op LinkedIn 
Bezoek de LinkedIn-pagina van de stad op www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van alle vacatures en weetjes over werken bij de stad.

De stad is actief op LinkedIn. Op dit online sociale netwerk kan je een professioneel netwerk opbouwen, een job zoeken of vragen stellen aan mensen uit hetzelfde vakgebied. Iedereen kan gratis aanmelden op LinkedIn (www.linkedin.com) en een professioneel profiel aanmaken.

Volg de stadspagina via www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van vacatures, weetjes over werken bij de stad en (nieuwe) personeelsleden aan de stad.

LinkedIn

Voor meer info: OfficiŽle LinkedIn-pagina van de stad


A-loket artikels
te contacteren dienstPersoneel en organisatie
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 40
personeelsdienst@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 30 juli 2014

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open
© 2014 stad Aalst