home-pagina
   Werf 9 - 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 9300  
A-loket . Openingsuren administratief centrum . Contact    
foto Thuis in de stad




vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Bevorderingsproef Sergeant-vrijwilliger 
De hulpverleningszone Zuid-Oost organiseert een bevorderingsprocedure voor sergeant-vrijwilliger
Doel van de functie (uitgebreide functiebeschrijving zie bijlage)

De operationele leiding over een team medewerkers om door een efficiënte en effectieve inzet van hoge kwaliteit menselijke en materiële schade ten gevolge van incidenten maximaal te beperken. De dagelijkse leiding over een team medewerkers buiten de interventies om de operationele werking van de zone in goede banen te leiden.
Het waken over de kwaliteit en de kwantiteit van de geleverde diensten en prestaties om de doelstellingen van de zone te realiseren op een effectieve, efficiënte en veilige manier.

Bevorderingsvoorwaarden

Voor de graad van sergeant:
a) benoemd zijn in de graad van brandweerman of korporaal;
b) titularis zijn van het brevet MO1 en geslaagd zijn in alle modules van deel 1 en minstens één van de modules van deel 2 van het brevet MO1, of in het bezit zijn van een gelijkgesteld brevet (sergeant of onderofficier).
c) geslaagd zijn voor de bevorderingsproef (zie bevorderingsprocedure).

Aan deze bevorderingsvoorwaarden moet voldaan worden op ten laatste de datum van de eerste proef.

Bevorderingsprocedure

1. Schriftelijk gedeelte met als doel de inzetbaarheid en de overeenstemming van de kandidaat met de functiebeschrijving en de zone te testen (30 punten). Datum: week van 9 januari 2017
2. Praktische geschiktheidsproef met als doel de operationele inzetbaarheid van de kandidaat te testen. (30 punten). Datum: week van 16 januari 2017
3. Mondeling gedeelte bestaande uit een presentatieopdracht en een interview, met als doel de motivatie, de inzetbaarheid en de overeenstemming van de kandidaat met de functiebeschrijving en de Zone te testen (40 punten). Datum: Week van 23 januari 2017

Elk onderdeel in de bevorderingsprocedure is eliminerend.

Kandidatuurstelling

Heb je vragen over één van de selectieonderdelen? Neem dan zeker contact op met het team selectie en loopbaanontwikkeling via personeelsdienst.selecties@aalst.be of tel. 053 77 93 00.

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Bezorg dan uiterlijk op 25 december 2016 je kandidatuur met CV, een motivatiebrief en het bewijs dat je voldoet aan de bevorderingsvoorwaarden aan de dienst Personeel & Organisatie, team Selectie en loopbaanontwikkeling via personeelsdienst.selecties@aalst.be.  

Het bewijs dat je voldoet aan de bevorderingsvoorwaarden houdt het volgende in:
a) Uittreksel uit het stamboek waaruit blijkt dat je benoemd bent in de graad van brandweerman of korporaal, of een kopie van het dienstnemingscontract.
b) Een kopie van het brevet M01 of sergeant of onderofficier.

Voor meer info: Infobundel (functiebeschrijving, bevorderingsvoorwaarden, ...)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053/77 93 00
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 29 november 2016

Vacature mediaconsulent 
Cultuurcentrum De Werf zoekt een creatieve consulent/marketeer met een interesse in technologie en affiniteit met cultuur.

Arbeidsvoorwaarden

  • Weddeschaal: B1-B3 (brutowedde tussen 2318,78 EUR/maand en 3129,68 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie, ...)
  • Aantrekkelijke verlofregeling
  • Contract onbepaalde duur

Functieomschrijving

De mediaconsulent is verantwoordelijk voor allerhande communicatie- en marketingacties die bijdragen tot de naambekendheid en een positief imago van De Werf. Hij/zij beheert ook de software en applicaties m.b.t. website, eventplanning (Yesplan) en ticketing (Ticketmatic).
De mediaconsulent functioneert als volwaardig lid van het communicatieteam en rapporteert rechtstreeks aan de communicatieverantwoordelijke van CC De Werf.

De uitgebreide functiebeschrijving is beschikbaar als bijlage (onderaan dit artikel).

Aanwervingsvoorwaarden
 
Je beschikt over een bachelordiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 1 cyclus of gelijkgesteld.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 14 december 2016.

Kandidaturen (CV + kopie diploma) kun je indienen via personeelsdienst.selecties@aalst.be of via het team Selectie en loopbaanontwikkeling, Werf 9 te 9300 Aalst.

Selectieprocedure (zie informatiebundel voor meer informatie)

  1. Schriftelijk gedeelte: 3 januari 2017 (onder voorbehoud)
  2. Mondeling gedeelte: 31 januari 2017

Elk selectie gedeelte is eliminerend. 

 

Voor meer info: Informatiebundel (timing, inhoud, functiebeschrijving, ..)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 37 89
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 29 november 2016

Vacature preventieadviseur niv. 1 / verantwoordelijke technieken 
De hulpverleningszone Zuid-Oost zoekt een veelzijdige preventieadviseur niv. 1 / verantwoordelijke technieken.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal B4 - B5 (brutowedde tussen 2727,50 en 4443,29 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Voltijds contract van onbepaalde duur

Functieomschrijving
Als preventieadviseur ontwikkel je een beleid voor de hulpverleningszone op het vlak van welzijn en preventie, met name de arbeidsveiligheid, gezondheid van de werknemer, psychosociale aspecten, ergonomie en arbeidshygiëne zodat alle werknemers in de meest veilige omstandigheden kunnen werken en arbeidsongevallen maximaal worden voorkomen.
Je volgt actief de relevante wetgeving (welzijnswet, codex, … ) op, implementeert deze in de werking, adviseert en begeleidt de werkgever en werknemers over de toepassing ervan.

De verantwoordelijke technieken is verantwoordelijk voor het facilitair beheer.

In de functie zal de nadruk voornamelijk op de taken, uitgevoerd als preventieadviseur niv. 1, liggen.

Aanwervingsvoorwaarden
Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs. Je bent in het bezit van het getuigschrift ‘preventieadviseur niveau 1’ én je beschikt over minimum drie jaar relevante beroepservaring als preventieadviseur.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma en getuigschrift te worden gevoegd op sanctie van nietigheid. Aan de hand van documenten kan je bewijs leveren van de vereiste beroepservaring.

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van kandidaturen wordt vastgesteld op 12 december 2016.

De volledige wervingsprocedure (deelnemingsvoorwaarden, selectieprocedure en timing van de selectie) en de volledige functiebeschrijving vind je in bijlage.

Solliciteren kan via Werf 9, 9300 Aalst of via e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be.

Selectieprocedure

1) Schriftelijk gedeelte op 19 januari 2017
2) Mondeling gedeelte op 16 februari 2017

Elk gedeelte is eliminerend.

Voor meer info: Informatiebundel aanwerving preventieadviseur niv. 1 / verantwoordelijke technieken

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053/77 93 00
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op vrijdag 25 november 2016

Vrijwilliger gezocht: conciŽrge feestzaal en trouwzaal 

Takenpakket:

Vrijwilligers krijgen op het einde van de maand de verhuurplanning voor de daaropvolgende maand. Bij last minute boekingen, wordt de vrijwilliger telefonisch gecontacteerd over de bijkomende opdracht;

  • Sleutel – en zaalbeheer
  • Afsluiten en controleren van zaal, sanitair en poort
  • Opmaak “staat van bevinding” voor alle verhuringen

Beschikbaarheid:

Geïnteresseerde kandidaten moeten zich vooral ’s avonds, in het weekend en op feestdagen kunnen vrijmaken (uitzonderlijk ook overdag) en wonen bij voorkeur in de buurt van de feestzaal (Grote Markt, 9300 Aalst), gezien er regelmatig op dezelfde dag controle moet gebeuren.

onkostenvergoeding:

Forfaitaire onkostenvergoeding volgens de geldende tarieven (= maximum 1.308,38 EUR per kalenderjaar).

contactpersoon:

Marleen Van Den Bossche
Cultuur, evenementen en infrastructuur
Werf 9
9300 Aalst
053 77 93 00
marleen.vandenbossche@aalst.be  

Voor meer info: takenpakket, contactinfo, enz


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 8 november 2016

Vrijwilliger gezocht: conciŽrge ontmoetingshuis De Brug 

Takenpakket:

  • Permanentie ( vrijwilliger heeft voor die periode een GSM van de stad ter beschikking)
  • Sleutel – en zaalbeheer (+ voetbalkooi)
  • Afsluiten van het volledige gebouw
  • controle van het sanitair
  • Opmaak “staat van bevinding” voor alle verhuringen
  • Af en toe helpen met het op- en afbouwen van de zaal

Vereiste competenties:

  • Klantvriendelijk
  • Aangepaste omgangsstijl
  • Stiptheid
  • Zelfstandigheid 

Geïnteresseerde kandidaten moeten zich minimum 1 week per maand kunnen vrijmaken en wonen bij voorkeur in de buurt van Ontmoetingshuis De Brug (Hertshage 11-19 te 9300 Aalst), gezien er regelmatig op dezelfde dag controle moet gebeuren.

Onkostenvergoeding

Forfaitaire vrijwilligersvergoeding volgens de geldende tarieven (= maximum 1 308,38 EUR per kalenderjaar).

Contactpersoon:

Bernadette Fortuin
Teamverantwoordelijke Cultuur, evenementen en infrastructuur
Werf 9
9300 Aalst
053 77 93 00
bernadette.fortuin@aalst.be  



 

Voor meer info: functiebeschrijving, vergoeding, enz


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op donderdag 3 november 2016

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be