home-pagina
Grote Markt 3 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 9300     
foto Thuis in de stad





Tekst onleesbaar?


vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Vacature diensthoofd Juridische zaken en bestuursondersteuning 
De Stad Aalst zoekt een diensthoofd Juridische zaken en bestuursondersteuning

Arbeidsvoorwaarden

  • weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietspremie...) 
  • aantrekkelijke verlofregeling 
  • statutair/contractueel

Functieomschrijving

Het diensthoofd Juridische zaken en bestuursondersteuning rapporteert aan de directeur Interne ondersteuning. De dienst Juridische zaken en bestuursondersteuning bestaat uit 3 teams (=29,5 VTE):

  1. team Contracten 
  2. team Juridisch advies en bestuursondersteuning
  3. team Strategische planning en Europese en internationale samenwerking

De dienst Juridische zaken en bestuursondersteuning valt onder de cluster Interne ondersteuning. Het doel van deze cluster is het garanderen van een performante interne dienstverlening aan alle stadsdiensten. Interne, maar ook externe klantgerichtheid, correct procesverloop en kwalitatieve dienstverlening staan op de eerste plaats.
De dienst Juridische zaken en bestuursondersteuning is een dienst die organisatiebreed werkt en meedenkt. Het diensthoofd focust zich op de realisatie van de strategische doelstellingen.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over: 
Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
EN 
minimum 3 jaar relevante beroepservaring, waaronder wordt verstaan:
minimum 3 jaar werkervaring binnen het werkveld of minimum 3 jaar leidinggevende ervaring.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst, aan de hand van documenten, de 3 jaar beroepsrelevante (leidinggevende) ervaring.

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 15 februari 2015. De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kan je aanvragen via Personeel en organisatie Keizersplein 21 in 9300 Aalst, op het telefoonnummer 053 72 34 69 of via e-mailadres: personeelsdienst.selecties@aalst.be

Selectieprocedure

  1. thuisopdracht: wordt verstuurd op 24 februari 2015, moet digitaal bezorgd worden ten laatste op 3 maart 2015, 23.59 uur
  2. assessment: tussen 12 en 27 maart 2015 
  3. mondeling gedeelte (presentatie + interview: 2 april 2015

Elk gedeelte is eliminerend.

Medewerkers van de stad worden aangeworven omwille van hun competenties, diploma en talent; los van leeftijd, culturele en sociale achtergrond, geslacht of seksuele geaardheid.

Voor meer info: selectieprogramma, functiebeschrijving, enz

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 27 januari 2015

Vacature diensthoofd Leefmilieu 
De Stad Aalst zoekt een diensthoofd Leefmilieu

Arbeidsvoorwaarden

  • weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietspremie ...)
  • aantrekkelijke verlofregeling
  • statutair/contractueel

Functieomschrijving
Het diensthoofd Leefmilieu rapporteert aan de directeur Ruimtelijke ordening, wonen, economie en milieu.
De dienst Leefmilieu bestaat uit 2 teams (= 16 VTE):

  • Groen, water en afval
  • Milieuhygiëne en –handhaving

Deze diensten werken samen aan een integraal en effectief klimaatbeleid in functie van klimaatneutraliteit van de stad tegen 2050 én zorgen voor een optimale selectieve afvalinzameling voor haar burgers en diensten en voor een nette stad.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over: 
Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
EN 
minimum 3 jaar relevante beroepservaring, waaronder wordt verstaan:
'ervaring in de ruime milieusector OF ervaring in een hiërarchisch leidinggevende functie'

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst, aan de hand van documenten, de 3 jaar beroepsrelevante (leidinggevende) ervaring.

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op
18 februari 2015.

De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kan je aanvragen via: team Selectie en loopbaanontwikkeling, Keizersplein 21, 9300 Aalst, 053 72 34 69, personeelsdienst.selecties@aalst.be 

Selectieprocedure

  1. thuisopdracht: wordt verstuurd op 24 februari 2015 en moet ingediend worden op 3 maart 2015 om 23.59 uur
  2. assessment: tussen 23 maart en 10 april 2015
  3. presentatie en interview: 21 april 2015

Elk gedeelte is eliminerend.

Medewerkers van de stad worden aangeworven omwille van hun competenties, diploma en talent; los van leeftijd, culturele en sociale achtergrond, geslacht of seksuele geaardheid.

Voor meer info: selectieprogramma, functiebeschrijving, enz

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 28 januari 2015

Vacature dossierbeheerder Vreemdelingenzaken en inburgering 
De Stad Aalst zoekt een dossierbeheerder Vreemdelingenzaken en inburgering.

Heb jij ervaring met of ben je benieuwd naar de vreemdelingenwetgeving?
Heb je zin om te werken met anderstalige niet-Belgen?
Kan je vlot om met de courante MS-Office-toepassingen en werk je nauwkeurig?

Solliciteer dan voor de functie van dossierbeheerder Vreemdelingenzaken en inburgering!

Arbeidsvoorwaarden

  • weddeschaal: C1-C3 (brutowedde tussen 1864,40 EUR/maand en 3324,03 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietspremie...)
  • aantrekkelijke verlofregeling
  • contractueel

Functieprofiel en omschrijving
De dossierbeheerder Vreemdelingenzaken en inburgering is een allround medewerker die in staat is aan de hand van nieuwe technologieën uiteenlopende administratieve taken inzake vreemdelingenzaken te vervullen.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 13 februari 2015.

De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kunt u aanvragen via: dienst Personeel & organisatie, Keizersplein 21, 9300 Aalst, 053 72 34 69, personeelsdienst.selecties@aalst.be  

Selectieprocedure

  1. schriftelijk gedeelte: 27 februari 2015
  2. mondeling gedeelte: 12 maart 2015

Elk gedeelte is eliminerend.

Medewerkers van de stad worden aangeworven omwille van hun competenties, diploma en talent; los van leeftijd, culturele en sociale achtergrond, geslacht of seksuele geaardheid.

Voor meer info: functiebeschrijving, selectieprogramma

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 28 januari 2015

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open