home-pagina
Grote Markt 3 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 93 00    
foto Thuis in de stad





Tekst onleesbaar?



contacteer de stad Aalst

vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Vacature diensthoofd Loketbeheer 
De stad zoekt een diensthoofd Loketbeheer.

Arbeidsvoorwaarden 
Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring) 
Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie, ...) 
Aantrekkelijke verlofregeling 
Statutair/contractueel

Functieomschrijving
Het diensthoofd Loketbeheer rapporteert aan de directeur Externe dienstverlening.
De dienst Loketbeheer omvat alle gecentraliseerde stadsloketten en bestaat uit vier teams:
• team onthaal (contact center, snelbalie en onthaal)
• team samenleven
• team vreemdelingenzaken en inburgering
• team ruimtelijke en stedelijke ontwikkeling
De dienst is in volle uitbouw en zal in de toekomst ± 40 personeelsleden tellen.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over:
Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
EN 
3 jaar relevante beroepservaring, waaronder wordt verstaan:
“ervaring in het (hiërarchisch) leiden van een team.”

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst, aan de hand van documenten, de 3 jaar beroepsrelevante (leidinggevende) ervaring.

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 1 oktober 2014. De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.

Selectieprocedure

1. Thuisopdracht: wordt verstuurd op 8 oktober 2014, moet digitaal bezorgd worden ten laatste op 15 oktober 2014, 23.59 uur
2. Assessment: tussen 5 en 26 november 2014
3. Presentatie en interview: 3 december 2014

Elk gedeelte is eliminerend.


Voor meer info: voorwaarden selectieprocedure


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 16 september 2014

Vacature diensthoofd Stedelijke bibliotheek 
De stad zoekt een diensthoofd voor de Stedelijke bibliotheek.

Arbeidsvoorwaarden 

  • Weddeschaal: A4a-A4b (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5374,74 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring).
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie...) 
  • Aantrekkelijke verlofregeling 
  • Statutair/contractueel

Functieomschrijving
Het diensthoofd Stedelijke bibliotheek rapporteert aan de directeur Vrije tijd.
De dienst Stedelijke bibliotheek bestaat uit één team met verschillende filialen en telt 38 VTE.
Je ontwikkelt o.a. een klantgerichte visie met als doel de uitstraling van de stad Aalst te verhogen en verder te ontwikkelen op een innovatieve manier.
Je staat mee in voor de uitbouw van een nieuwe bibliotheek tegen 2018.

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over: 

  • Een masterdiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van 2 cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
    EN 
  • 3 jaar relevante beroepservaring, waaronder wordt verstaan:
    - Drie jaar ervaring in het werkveld OF
    - Drie jaar ervaring in een leidinggevende functie OF
    - Drie jaar ervaring als trekker/verantwoordelijke van veranderingstrajecten

    Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid). De kandidaat bewijst, aan de hand van documenten, de 3 jaar beroepsrelevante (leidinggevende) ervaring.

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op 1 oktober 2014.
De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties.
 
Selectieprocedure

1. Thuisopdracht: wordt verstuurd op 8 oktober 2014, moet digitaal bezorgd worden ten laatste op 15 oktober 2014, 23.59 uur
2. Presentatie: 22 oktober 2014
3. Assessment: tussen 27 oktober en 19 november 2014
4. Interview: 24 november 2014

Elk gedeelte is eliminerend.



Voor meer info: voorwaarden voor deelname aan de selectie

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 34 69
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 16 september 2014

Volg de stad op LinkedIn 
Bezoek de LinkedIn-pagina van de stad op www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van alle vacatures en weetjes over werken bij de stad.

De stad is actief op LinkedIn. Op dit online sociale netwerk kan je een professioneel netwerk opbouwen, een job zoeken of vragen stellen aan mensen uit hetzelfde vakgebied. Iedereen kan gratis aanmelden op LinkedIn (www.linkedin.com) en een professioneel profiel aanmaken.

Volg de stadspagina via www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van vacatures, weetjes over werken bij de stad en (nieuwe) personeelsleden aan de stad.

LinkedIn

Voor meer info: OfficiŽle LinkedIn-pagina van de stad


A-loket artikels
te contacteren dienstPersoneel en organisatie
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 40
personeelsdienst@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 30 juli 2014

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open
© 2014 stad Aalst