home-pagina
   Werf 9 - 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 9300  
A-loket . Openingsuren administratief centrum . Contact    
foto Thuis in de stad




vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Vacature commercieel co÷rdinator 
SportAG zoekt een verantwoordelijke voor de commerciŰle ontwikkeling en ervaring van de klanten van SportAG.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal B1-B3 (brutowedde tussen 2318,78 EUR/maand en 3129,68 EUR/maand , afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Contract onbepaalde duur

Functieomschrijving

Als commercieel coördinator word je verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling en klantenervaring van de klanten van SportAG. Hiertoe analyseer je de verkoopsresultaten en klantentevredenheid, ontwikkel je acties om deze te verbeteren en voer je deze acties uit.
Je staat ook in voor de ontwikkeling van nieuwe producten en het verder uitwerken van het aanbod naar verschillende doelgroepen.
Verder word je spilfiguur van de Sportpas – dé getrouwheidskaart voor de klanten van Aalst Sport en van alle communicatie van het autonoom gemeentebedrijf SportAG.
Je vertegenwoordigt Aalst Sport bij netwerkactiviteiten en promoot het sportaanbod actief bij doelgroepen.

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over een bachelorsdiploma (of gelijkgesteld).

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling

De uiterste datum voor het indienen van kandidaturen wordt vastgesteld op 25 januari 2017.

De volledige functiebeschrijving kan je terugvinden in bijlage.

Solliciteren kan door je CV en kopie van je diploma te sturen naar gert.steemans@sportag.be.

Selectieprocedure

  1. Schriftelijk gedeelte: woensdag 1 februari 2017
  2. Mondeling gedeelte : vrijdag 3 februari 2017

 

Voor meer info: Functiebeschrijving

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 37 66
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 17 januari 2017

Vacature groenbeheerder 
De dienst Mobiliteit en openbaar domein zoekt een groenbeheerder.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal: D4-D5 (basisbrutowedde tussen 2 350 en 3 254 EUR/maand)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietspremie, ...)
- Contractueel/statutair
- Aantrekkelijke verlofregeling

Functieomschrijving

De groenbeheerder staat in voor het op een veilige en ordelijke manier coördineren en uitvoeren van projecten en taken m.b.t. aanleg en onderhoud binnen het werkgebied van team groenonderhoud. Hij/zij biedt ook regelmatig ondersteuning bij winterdienst, evenementen…

Aanwervingsvoorwaarden

Je beschikt over minimum drie jaar relevante beroepservaring met betrekking tot het uitvoeren van projecten en/of taken met betrekking tot aanleg, onderhoud en visie binnen het werkgebied van groenonderhoud/groenbeheer. Deze ervaring kan bewezen worden aan de hand van documenten.

Kandidatuurstelling

Interesse? Stuur dan je CV én de documenten om de beroepservaring aan te tonen door naar personeelsdienst.selecties@aalst.be.  

Elke sollicitant bewijst aan de hand van documenten de 3 jaar beroepsrelevante ervaring.

De uiterste inschrijvingsdatum is 1 februari 2017.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit 3 onderdelen:
1) Schriftelijk gedeelte: maandag 13 februari 2017
2) Praktisch gedeelte: vrijdag 10 maart 2017 of vrijdag 17 maart 2017
3) Mondeling gedeelte: vrijdag 10 maart 2017 of vrijdag 17 maart 2017 (interview met voorafgaande gedragsvragenlijst).

Voor meer info: Informatiebundel (functiebeschrijving, voorwaarden ....)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053/72 37 89
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op vrijdag 13 januari 2017

Vacature kinderbegeleid(st)er in buitenschoolse kinderopvang (tijdelijk contract) 
Stad Aalst zoekt een kinderbegeleid(st)er voor de buitenschoolse kinderopvang.

Arbeidsvoorwaarden

  • weddeschaal: C1-C3 (vanaf 1 864,40 EUR/maand, afhankelijk van anciënniteit en relevante werkervaring)
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietspremie...)
  • contract bepaalde duur OF vervangingscontract

Functieomschrijving
De begeleid(st)er buitenschoolse opvang staat in voor de dagelijkse begeleiding van kleuters en lagere schoolkinderen in groepsverband voor, tussen en na de school tijdens de schoolperiode en van kleuters (2.5 tot 6 jaar) tijdens de schoolvakanties. Een greep uit het takenpakket: begeleiden tijdens de eet- en speelmomenten, samenwerken met collega's, communiceren met ouders, onderhouden en inrichten van het lokaal, instaan voor de dagelijkse zorg voor de kinderen.

De begeleid(st)er rapporteert aan de verantwoordelijke van de dienst Onderwijs en aan de directeur van de betrokken school.

Aanwervingsvoorwaarden
De kandidaten (m/v) moeten houder zijn van het diploma van het hoger secundair onderwijs (kinderzorg) of daarmee gelijkgesteld. Het diploma dient erkend te zijn door Kind & Gezin en moet als kopie ingediend worden bij de sollicitatie.

Bij de kandidaatstelling dient een CV en een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van kandidaturen wordt vastgesteld op 22 januari 2017.
Solliciteren (met CV en diploma) kan via personeelsdienst.selecties@aalst.be.

Selectieprocedure
De datum van het sollicitatiegesprek wordt later meegedeeld.

Voor meer info: Informatiebundel (functiebeschrijving)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 50
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017

Vacature teamverantwoordelijke Planning & stadsvernieuwing 
Stad Aalst zoekt een teamverantwoordelijke voor de dienst Planning en stadsvernieuwing.

Arbeidsvoorwaarden

- Weddeschaal: A1a-A3a (brutowedde tussen 3525,08 EUR/maand en 5153,58 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques; gratis hospitalisatieverzekering; fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Statutair

Functieomschrijving
De teamverantwoordelijke geeft leiding aan een team van 8 VTE en heeft als kerntaken o.a. het bewaken en actief bijdragen tot een klantvriendelijke dienstverlening, instaan voor een optimale interne en externe communicatie, opbouwen en onderhouden van netwerken, kwaliteitszorg, beleidsadvisering en budgetbeheer.
De teamverantwoordelijke staat zelf ook in voor de projectleiding over enkele complexe stadprojecten.

Aanwervingsvoorwaarden
Je bent in het bezit van het diploma Master in de stedenbouw. Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van kandidaturen wordt vastgesteld op 7 februari 2017. De volledige wervingsprocedure (deelnemingsvoorwaarden, selectieprocedure en timing van de selectie) en de volledige functiebeschrijving vind je terug in bijlage.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit 3 eliminerende onderdelen:
1) Schriftelijk gedeelte: 18 februari 2017
2) Assessment: tussen 7 en 17 maart 2017
3) Mondeling gedeelte: 24 maart 2017

 

Voor meer info: Informatiebundel (functiebeschrijving, timing, voorwaarden, ...)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 33 34
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op dinsdag 10 januari 2017

Vacature Zonesecretaris 
De hulpverleningszone Zuid-Oost werft een zonesecretaris aan.

Arbeidsvoorwaarden
- Weddeschaal A1a-A3a (brutowedde tussen 2928,63 EUR/maand en 5256,76 EUR/maand afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietspremie...)
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Voltijds contract van onbepaalde duur

Functieomschrijving
De zonesecretaris fungeert als juridisch expert en is verantwoordelijk voor volgende taken zoals beschreven in art. 49 van de Wet betreffende de Civiele Veiligheid: 

- Hij/zij bereidt de vergaderingen van de raad en het zonecollege voor, houdt de agenda van deze vergaderingen bij, en stelt de notulen van deze vergaderingen op.
- Daarnaast bezorgt hij/zij de beslissingen, de zonale beraadslagingen, alsook alle nodige stukken voor de uitoefening van het toezicht, aan de bevoegde toezichthoudende overheid.
- Hij/zij garandeert de openbaarheid van bestuur.

Tot slot stuurt de zonesecretaris het zonesecretariaat aan en biedt hij/zij beleidsondersteuning, met name binnen het financiële luik.

Aanwervingsvoorwaarden
In het bezit zijn van een master diploma, of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs, of laatstejaarsstudent zijn.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma (of puntenblad indien laatstejaars) te worden gevoegd op sanctie van nietigheid.

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van kandidaturen wordt vastgesteld op 19 januari 2017.

De volledige wervingsprocedure en de volledige functiebeschrijving vind je in bijlage.

Solliciteren kan bij voorkeur via e-mail personeelsdienst.selecties@aalst.be, of per brief gericht aan de Personeelsdienst, Werf 9, 9300 Aalst.

Selectieprocedure
1) Schriftelijk gedeelte op 15 februari 2017
2) Mondeling gedeelte op 20 maart 2017 (Presentatieopdracht en interview. Voorafgaand adviserend assessment center tussen 2 en 13 maart 2017)

Elk gedeelte is eliminerend.

Voor meer info: Infobundel (selectieprocedure, functiebeschrijving, ...)

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053/72 37 89
personeelsdienst.selecties@aalst.be


 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 21 december 2016

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Werf 9, 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be