home-pagina
Grote Markt 3 9300 Aalst   
info@aalst.be   
053 77 93 00    
foto Thuis in de stad





Tekst onleesbaar?



contacteer de stad Aalst

vacatures bij de stad

 
 
Is er een vacature bij de stad? Dan vind je dat in deze rubriek! Volg ook zeker de stad Aalst op LinkedIn en blijf zo op de hoogte van de vacatures!

Linkedin

Spontaan solliciteren kan ook steeds met het formulier kandidatuurstelling naar de dienst Personeel (e-mail: personeelsdienst.selecties@aalst.be)

Kijk ook eens naar de vacatures bij het OCMW: vacatures OCMW.

 

 

Vacature dossierbeheerder Personeelsadministratie 
Heb jij een passie voor HR? Ben jij gebeten door personeelswerk en hou je van sociale wetgeving? Dan ben je de ideale kandidaat voor de vacature dossierbeheerder Personeelsadministratie!

Arbeidsvoorwaarden 

  • weddeschaal: C1-C3 (brutowedde tussen 1864,40 EUR/maand en 3324,03 EUR/maand, afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring)
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, fietspremie...)
  • aantrekkelijke verlofregeling
  • contract onbepaalde duur

Functieomschrijving 
De dossierbeheerder Personeelsadministratie staat, als medewerker van het team Personeelsbeheer, in voor de individuele personeels- en loonadministratie van de medewerkers van de stad.

De dossierbeheerder volgt de personeelsdossiers op startende bij indiensttreding en eindigend bij uitdiensttreding.

De dossierbeheerder is het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met praktische, administratieve vragen rond thema’s als aanstellingen en bevorderingen, verloven en afwezigheden, salaris, ziekte, pensioen...

De uitgebreide functieomschrijving kan je vinden in de link onderaan. 

Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over een diploma van het secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.

Bij de kandidaatstelling dient een kopie van het gevraagde diploma te worden gevoegd (op sanctie van nietigheid).

Kandidatuurstelling
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen wordt vastgesteld op
7 januari 2015. De volledige wervingsprocedure (functiebeschrijving, voorwaarden voor deelname, selectieprocedure en timing van de selectie) kun je aanvragen via de dienst Personeel-Selecties op het telefoonnummer 053 72 34 66 of via e-mailadres: sara.temmerman@aalst.be  

Selectieprocedure

  1. schriftelijk gedeelte op 16 januari 2015 
  2. interview op 30 januari 2015

Elk gedeelte is eliminerend.

Voor meer info: deelnamevoorwaarden, functiebeschrijving, selectieprogramma

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 34 66
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 17 december 2014

Volg de stad op LinkedIn 
Bezoek de LinkedIn-pagina van de stad op www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van alle vacatures en weetjes over werken bij de stad.

De stad is actief op LinkedIn. Op dit online sociale netwerk kan je een professioneel netwerk opbouwen, een job zoeken of vragen stellen aan mensen uit hetzelfde vakgebied. Iedereen kan gratis aanmelden op LinkedIn (www.linkedin.com) en een professioneel profiel aanmaken.

Volg de stadspagina via www.linkedin.com/company/stad-aalst en blijf op de hoogte van vacatures, weetjes over werken bij de stad en (nieuwe) personeelsleden aan de stad.

LinkedIn

Voor meer info: OfficiŽle LinkedIn-pagina van de stad


A-loket artikels
te contacteren dienstPersoneel en organisatie
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 72 32 40
personeelsdienst@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open

 naar top van pagina dit artikel afdrukken

 laatst gewijzigd op woensdag 30 juli 2014

te contacteren dienstPersoneel - Selecties
Keizersplein 21 9300 Aalst zoek deze straat op het stadsplan
tel. 053 73 21 75
personeelsdienst.selecties@aalst.be

OPGELET! Correspondentieadres is Grote Markt 3 9300 Aalst

Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur
woensdag: van 8.30 tot 11.30 en van 13.30 tot 18.30 uur
vrijdag: van 8.30 tot 12 uur - 's namiddags gesloten

gesloten op zater-, zon- en feestdagen

De dienst Onthaal is doorlopend open tijdens de middag.

 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
 Ma 
 Di 
 Wo 
 Do 
 Vr 
 Za 
 Zo   
       open    momenteel open
© 2014 stad Aalst